Verschillend

Hoe kom je over je ex heen? Wat vond je leuk aan haar en waarom is het uit? Wil je haar terug of ben je blij dat het voorbij is. Alles wat je kwijt wilt...juist...hieronder..
Carola86
Moderator
Berichten: 918
Lid geworden op: 04-11-2014 17:30

Verschillend

Bericht door Carola86 » 05-11-2014 07:35

In mijn geval is het verschillend hoe ik er mee om ga en waarom het over is.
Soms loopt het gewoon niet meer, soms is het voor de ander (nog) teveel. De reden kan zo uitlopend zijn.. Hoe er mee om te gaan... Tja, ook dat verschilt per situatie, maar je moet gewoon door, dus dat doe ik ook gewoon. Beredeneren waarom het over is, werkt niet altijd want niet alles is te bevatten. Dusss...

Tijd heelt alle wonden, en sommige littekens blijven lang of altijd wel zichtbaar..

Tessa
Site Admin
Berichten: 802
Lid geworden op: 03-11-2014 20:22

Bericht door Tessa » 05-11-2014 14:42

Ik denk dat alles een reden heeft. Als ik terug kijk naar mijn exen dan ben ik hen dankbaar. Want mede dankzij hen ben ik nu wie ik ben, out and proud.
Waarom het liep zoals het liep weet ik niet helemaal. Terugkijkend zou ik bepaalde dingen anders hebben gedaan. Maar ik wist op dat moment simpelweg niet hoe.
Nu ben ik ouder en wijzer (hoop ik) dus is het nu erg makkelijk oordelen over de dingen die toen fout gingen. Spijt heb ik niet, geleerd heb ik een hoop. En dankbaar ben ik dat mijn exen nog steeds deel uitmaken van mijn leven, al is het op een hele andere manier dan voorheen.
Ze hebben voor altijd een kamertje in mijn hart (en dat weten ze).
Volg je hart en je verdwaalt nooit..

tinus
Berichten: 132
Lid geworden op: 04-11-2014 19:56

Bericht door tinus » 05-11-2014 16:57

pfffff mijn ex :mrgreen: het eerste jaar was super leuk ...de 14 daarna een drama,toen het uit was en ze riep 'ik wil ook weer een vriendin'heb ik haar het internet opgegooid en was er eigenlijk heel snel vanaf.
Beter kon me niet overkomen. door alle ellende nog een burnout gehad maar daar was ik snel overheen.
Ze heeft nog wel een aantal keer gebeld maar toos heeft dat afgepoeierd.
een paar weken geleden las ik dat ze was overleden en sorrie meiden maar het boeide me helemaal niet ,heb de hele dag met een big smile gelopen en dacht alleen maar ....daar heb ik noooooit meer last van.

ik denk dat ik net even teveel met haar heb meegemaakt
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

tootje491
Berichten: 48
Lid geworden op: 05-11-2014 16:41

Bericht door tootje491 » 05-11-2014 17:15

en je was niet de enige onze dag kon echt niet meer stuk
het is erg maar zo voelt het nu eenmaal

Jolan
Berichten: 156
Lid geworden op: 05-11-2014 13:49

Bericht door Jolan » 05-11-2014 17:20

@tinus t was dan ook een gevalletje apart...

Ja mijn exen... Alleen met mijn laatste ex nog contact. Ben erachter dat ik niet zo n relatie mens ben. Ben gehecht aan mn vrijheid ook al hou ik nog steeds van haar. T lukt me gewoon niet. Punt van frustratie ook wel... Wie weet ooit nog in de toekomst.
Licht uit, zelfspot aan...✨

Tessa
Site Admin
Berichten: 802
Lid geworden op: 03-11-2014 20:22

Bericht door Tessa » 05-11-2014 20:10

Toos en Tinus, voor de mensen die het verhaal niet kennen misschien een beetje hard. Maar als je het verhaal wel kent is jullie reactie heel erg begrijpelijk.
Ik ben heel erg blij voor jullie dat jullie elkaar hebben gevonden en nog altijd gelukkig zijn samen. Doet me goed.

En Jolan, zolang je maar gelukkig bent. Er lopen echt meer vrije vogels rond die, net als jij van hun eigen plekje en hun vrijheid houden. Wie weet kom je die nog eens tegen.
Ik vind het ontzettend dapper dat je daar eerlijk over kunt zijn tegen jezelf en daardoor ook de keuzes maakt die goed zijn voor jou. Daar kan ik nog wat van leren :P
Volg je hart en je verdwaalt nooit..

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2014 20:42

Ik ben ook niet goed in relaties....ben ook gesteld op mijn eigen plek/territorium. Bij mijn laatste vriendin moest ik altijd mee tv kijken. ...want anders was ik niet gezellig...pfff....

tinus
Berichten: 132
Lid geworden op: 04-11-2014 19:56

Bericht door tinus » 06-11-2014 06:14

nou tessa zelfs voor sommige mensen die het verhaal kennen en van dichtbij hebben gezien klinkt het hard hahahaha die vinden toch echt dat ik bij zo een bericht mijzelf anders moet voelen als dat ik me voelde ...loop nu door bepaalde uitspraken ook wel eens tegen onbegrip aan maar ja we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2014 10:49

Maar moet je dingen altijd hardop zeggen? Of schrijven?

tinus
Berichten: 132
Lid geworden op: 04-11-2014 19:56

Bericht door tinus » 06-11-2014 14:16

ik vind dat ik mijn mening best hardop mag zeggen of hoe ik ergens over denk ...slik al best heel veel in en daar ga je zo vol van zitten :D
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Plaats reactie