Lange afstandsrelatie.

Gooi jouw stelling in de groep en kijk wat er gebeurd.
Plaats reactie
Tessa
Site Admin
Berichten: 802
Lid geworden op: 03-11-2014 20:22

Lange afstandsrelatie.

Bericht door Tessa » 10-11-2014 20:22

Wat zou je doen als je iemand ontmoet die je echt heel erg leuk vindt en daarna uit een ver land blijkt te komen? Ga je die uitdaging aan?

Ik denk dat ik het zeker zou proberen en vanzelf wel zie waar het schip strandt. :-)
Volg je hart en je verdwaalt nooit..

Carola86
Moderator
Berichten: 918
Lid geworden op: 04-11-2014 17:30

Bericht door Carola86 » 10-11-2014 22:03

Ik heb het met mijn ex gehad. We leerden elkaar kennen net 3 maanden voordat ze voor een jaar naar Australie zou gaan. De bedoeling was om elkaar los te laten op het moment dat ze door de duane zou gaan. Dit liep anders. Na een maand kwam ze erachter dat ik toch wel diep zat bij haar en hebben we het jaar geprobeerd samen zien door te komen. Wel spannend natuurlijk op het moment dat ze weer terug kwam, maar konden de draad weer oppakken. Wat uiteindelijk resulteerde in een verhuizing naar den haag om samen te wonen ;-)

Het kost wat investering, maar het kan werken..

deborah86
Berichten: 397
Lid geworden op: 04-11-2014 21:39

Bericht door deborah86 » 20-11-2014 09:30

Het mooiste zou zijn als diegene naar Nederland zou komen, dan kan ik hier gewoon mijn ding blijven doen. Maar als dit echt niet mogelijk is en ze is echt de liefde van mijn leven, dan ga ik graag de uitdaging aan en verhuis ik naar haar toe.
Nu de wind waait,
kun je al mijn kleuren zien....

Tessa
Site Admin
Berichten: 802
Lid geworden op: 03-11-2014 20:22

Bericht door Tessa » 20-11-2014 10:45

Voor mij ligt dat wat ingewikkelder, omdat ik twee kids heb. Die zou ik niet zo maar uit hun vertrouwde landje wegslepen, ook niet voor de liefde van mijn leven. Ik zou denk ik wachten tot de kids oud genoeg zijn en er zelf een mening of beslissing over kunnen maken.
Dus als de liefde van mijn leven in het buitenland wilt wonen dan zal ze geduld moeten hebben tot de kids oud genoeg zijn.
Volg je hart en je verdwaalt nooit..

deborah86
Berichten: 397
Lid geworden op: 04-11-2014 21:39

Bericht door deborah86 » 20-11-2014 19:19

Ja, dat is natuurlijk anders als je kinderen hebt.
Soms kijk ik wel eens naar ik vertrek en dan snap ik echt niet dat sommige ouders hun kinderen uit hun veilige omgeving halen. Vreemd land, vreemde taal, geen vriendjes. Moeilijk hoor!
Nu de wind waait,
kun je al mijn kleuren zien....

Tessa
Site Admin
Berichten: 802
Lid geworden op: 03-11-2014 20:22

Bericht door Tessa » 20-11-2014 21:11

Dat is de uitdaging als je kids hebt. Wanneer doe je het goed??
En positief en negatief tegen elkaar afwegen helpt dan vaak wel.. Ik denk dat er een verschil is wanneer je met je gezin naar het buitenland verhuisd, en dat je verhuisd om een nieuwe liefde.. Het eerste is voor mij een optie, het tweede niet..
Volg je hart en je verdwaalt nooit..

Plaats reactie